Thursday, December 30, 2010

Birthday!!!

Wah..lama gak x tulis blog..heheh...biasalah abg dh conquer..payah skit..huhu...haha..selama ni aku asyik letak gmbr org je kan..haha..skang ni letak gmbr aku ngan kembar aku...hehe.nk tahu kenapa kembar??sebab masa aku kecik muka aku sebijik mcm baby tu ar... cousin tuh....and masa kecik perangai aku sama jugak mcm dia..haha...kasar,ganas,lasak dan laen2.haha..tu yg besar skang ni pon lebih kurang je..hehe..eh skang nk citer psl ape ni??tetibe citer psl benda laen..hahah...

Asslamualaikum sume...ha...30.12.2010..hahah..tiba lah penghujungnya 2010...haha...mesti bosan kan biler dh nk skolah..huhuu...aku x bosan sbb ape??haha..sbb aku punya birthday..heheh...yg ke 14..baru 14 der...huhu..masih kecik...nmpk mcm besar..haha..ramai org kata aku dh PMR..huhu...baru 14 lek lu...PMR 2011 la..haha...sepanjang birthday ni...hmm...sehari sblom birthday boy ni nk celebrate birthday,ayah,mak and abg dh ajak aku gi secret recipe...ermm...dorang belanja..hehe...best2....and then balik je teros makan kek..haha..padahal lom lagi 30.12.2010..haaa...dh mkn kek..aku pon lenjan saje lah...haha...ermm..biler dh masok 30.12.2010,pergh ramai giler der wish aku happy birthday..thx..hmmm..x kan wish je...bglah hadiah....nk hadiah...xD...ermmm yg sorang tuh x yah bg hadiah pon x pew sbb dh bg gelang ungu(NIKE)..heheh...tu pon dh leh wat sebagai hadiah...eheh....tp klu nk bg lg pon x pe.....ermmm..k lah...bgla eh hadiah....hehe...x de la.klu korang x nk bg pon xpew...hhe..k readers its time to me end this writing...haha...maen tulis jep..hahah..k la..bye2..asslamualaikum....TO BE CONTINUED

No comments:

Post a Comment