Monday, December 13, 2010

Meriah!

Ha..nmpk title tuh??MERIAH!*..ha..kisah ini berlaku di rumah aku...Orang yang terlibat:
NIK AMAL AIMAN
RUZALDEEN
SAFIULLAH SAFIAN
HAIDAR HUSSIN(CuCu Amat)

Assalamualaikum..ha...nk tahu kenapa tajuk hari ni MERIAH???haha.aku suruh antara dorang ni call aku kol 8 pagi..aku tunggu punya tunggu sampai aku pon dh berbulu....ish3...ha tetiba dpt panggilan pukul 9 haha..iaitu ruzaldeen..pergh 1 jam tunggu beb..lama giler...haha...aku ckp kt dia dtg la umah aku coz mak aku x de kt umah..dia pon kata ok..wah pastuh aku kena tggu lagi sbb nk biler dorang nk smpai..aha..tetibe suara orang menjerit namaku dia luar..bukak je pintu.....haha..nik amal aiman and ruzaldeen ade..haha...tp weird mana safiullah??haih..its ok kita org lenjan la game bola FIFA 2011 ruzaldeen..haha..mcm2 kerenah...pastuh ruzaldeen mesej safiullah safian tanya kt mana..pastuh safiullah bls pukul 11.30..AKU BARU BANGUN LAH...waaaaa..siot baru bangun kita orang pon dh berbulu..haih...and then sambong maen balik...ha..pukul 12 tengah hari loceng rumahku berbunyi..ahha..aiman gi la tgk..tgk2 safiullah dtg...wah happy...bkn happy sbb dia dtg tp happy dia bwk cd game WWE 2010-2011..hahah..apabila dpt je game tuh pergh sampai kol 2 ptg maen....hahah..time tuh sape yg maen maen la..sape yg x maen gi la solat....hahah...aku ngan ruzaldeen pon dh berbulu je maen game wwe je...aku pon ckp la...WEI MAEN LA GAME GUITAR HERO LAK...ha..time tuh baru la dorang tukar...haah...mcm2 lagu ade..best2....bongok ade yg maen EASY,MEDIUM,HARD,EXPERT..sape yg pro maen la expert.sape yg N**B maen la EASY..(mcm safiullah)..hahaha...pastuh ayah akucall....AYAH MARAH..sbb pew??sbb kenapa x bgtahu bwk kawan dtg umah??aku dh senyap je dlm talian..huhu...nasib baek la ayah aku x marah..huhh..and then apabila sahaja pukul 5 ptg...kita org pon tutup lah game..wah bayangkan brape lama maen game..HABIS LA BIL ELEKTRIK AKU WOI!!!..hahah..lek2..x pew....maen la brape lama pon..haha..aku x kisah la..haha...masa tuh mcm2 lah kerenah...haha..sampai perot pon nk pecah 2 kali..hahahha...ha..pastuh dorang pon beransur pulang bersama2..haha..thx ye kepada org berkenaan....thx sbb temankan aku..hahhaa...WILL BE COTINUED

No comments:

Post a Comment