Tuesday, December 14, 2010

Penat!! And Bengang!!

WOAH!!!..nk tahu kenapa TITLE* mcm tuh???ha jom baca...

Asslamualaikum...nk tahu kenpa penat???ha..aku penat sbb maen futsal..huhu...drpd pukul 8 pg sampailah pukul 11.30...3 jam setengah beb...huhu...giler lah...aku ingat skit je org..tp campur skali ngan dak2 11..huhu..terer2 la dorang nih...huhu..shoot giler la kencang nk mampos..huhu...takot aku dibuatnya..hahah..aku jeles giler ngan dorang...and aku jeles sbb x de goal..assist adela..haha..ok ar tuh...dh la maen tgh panas..nk pitam dh..nk pengsan pon ade...hahah...balik2 je teros on fb..dgn x fikir ape teros on..hahah...kerja2 rumah x buat lagi...haha..semenjak abg aku x de ni biasalah aku lah kena buat.....haha..mcm2 jemur kain,angkat kain,buang sampah...pergh bnyk2..tp x pew nk dpt pahala kena lah buat...lagi pon nk tlg ibu bapa en...hmm...and aku penat sbb baru balik dari alam..hahha..baru lps kenyang..hehehe...best makan kt noodle station...haha..tp yg aku bengang nya biler aku masok parkson je ok la..bayar apa sume ok lah...time tuh mak aku nk beli hadiah untuk kwn...aku pon ikot lah....pastuh mak aku nk pergi balot hadiah tuh..sementara tggu org tu balot,aku and mak aku pergi la round2 dulu...apabila sampai kt tmpt pembalot tuh,mak aku ckp la dkt sekumpulan perempuan gelabah ni....DIK,X KEMAS LAH...pastuh aku terdengar dorang kata...ALA KENA BUKAK BALIK(suara mcm mengejek and muka mcm nk kena tumbuk)...pastuh dorang mcm kutuk2 mak aku lah..WEI korang dgr sini...korang pekerja la wei....korang kena lah dgr ape yg customer nk..klu aku jadi MANAGER mana2 pon aku x kan ambik la pekrja mcm korang..lebih baek aku ambik org x lulus exam pon lagi bgus lah....drpd korang....korang jgnlah nk kurang ajar sngt....mcm lah parkson tu BAPAK KORANG PUNYA!!!..SEMUA AYAT NEGATIF B AKU BG KT KORANG... WAHAI READERS cuba bayang kan lah klu korang ade kt tmpt aku...mcm mana korang rasa...aku pon x de mood nk gi parkson tu dah..lagi bgos bankruplah...k ar..tu je..x de mood nk type bnyk2...Assalamualaikum...WILL BE CONTINUED

1 comment: