Sunday, December 19, 2010

I A B


Haha..mesti pelik kan Title* tuh..tu sebenarnya I=i A=am B=back...haaha..sje tulis cam tuh nak nmpk kelainan skit..kelainan la sngt.. ye la slalu nya biler org tu dh lama x post blog mesti dia tulis I'm Back hahah.. ermm sebenarnya nk citer psl smlm...hahah..x sempat..abg guna..biasa lah dia dh blk payah la skit nk post.....ermm..jom2 baca..

Assalamualaikum and Hello readers...hehe...smlm agak memenatkan kerana aku dari Melaka..and then minum breakfast..lps break to the fast..hehe...ingt nk pergi MAHKOTA PARADE....huhu..tetapi mak lak kata nk pergi KL...nk gi SOGO..huhu..ermm..aku pon ikot sjelah....pergh punya lah penat dlm kereta sampai tertidur.maklumlah mlm tu x tido..hahah....dh sampai SOGO...haha..mcm2 tmpt pergi and aku pon x tahu nk beli ape..haha..banyak giler pilihan..meleleh air liur..haha..tu tipu eh..hehe...lps tuh pergi tgkt brape ek?..aku pon x ingt..haha..nk beli kasot school.haha...wah giler lah aku nyer kasot dh size 9..giler besar kaki...abg aku lak 10...haha..sume kaki mcm *****..hahah....lps dh hbs beli shopping..haha. lps tuh gi la mkn lunch..haaha.mkn kt manhantan*...btol ke ejaan dia cam tuh???haha.bantai je...makan pergh giler la mcm2..perot pon dh kembong seh..haah...lps habis mkn mesti la kena bayar..x kan lari lak en..haha...tgk2 harga dia...(drum roll)....RM155.50....wah!!!!..terkejot...haha...nk wat cam ner..bayar je la..haha...klu x, kena la cuci pinggan kt belakang tuh..hahha...and then teros balik ke rumah putrajaya...yay..balik2 je pergh mata sume dh x leh nk bukak..hahha..pastuh g la solat...and then duduk je kt rumah sampai ptg...nk kuar pon letih...pastuh masa mlm tuh ingt nk gi kenduri kahwin kawan ayah..haha..langsung x jadi dgn letih nya apa sume..mana x pergi nya...ahahhaa...pastuh mlm tu start la abg aku..on fb..aku pon x de chance nk post smlm..tu yg tulis hari ni tuh...hahaha...OK thats all ladies and gentlemen......next time i will post more ok..haha...Assalamualaikum and goodbye...Will Be Continued...hahahah

No comments:

Post a Comment